سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان ‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد حضرت معصومه‌(س) از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرهنگ ما هستند تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است ویژه‌برنامه‌های بهزیستی مشهد ویژه دختران برگزار می‌شود جشن بزرگ دختران مهرانه در مشهد برگزار شد یک جامعه شناس: ۳۰ درصد دختران دبیرستانی مدرسه نمی‌روند| رشد شدید تحصیلات عالیه زنان پس از انقلاب مشارکت آستان قدس رضوی در آموزش زیست عفیفانه به خانواده‌ها حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه
سرخط خبرها
پادکست | کوک زندگی با چرخ صداقت

پادکست | کوک زندگی با چرخ صداقت

  • کد خبر: ۲۲۰۳۲۶
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
گفتگو با زهره صداقت، بانویی که تاکنون به ۲ هزار زن سرپرست خانوار آموزش اشتغال داده و مدال طلای کارآفرینی را دریافت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «تولید بدون کارخانه» امروز یکی از مسائل مهم در اقتصاد است که در راستای هم‌افزایی با صنایع بزرگ به کار گرفته می‌شود. ایجاد واحد‌های کوچک و کم‌هزینه برای به حرکت در آوردن ظرفیت‌های خفته به دست افرادی که امکان حضور در خارج از خانه را ندارند، خود، یکی از سرمایه‌های انکارناپذیری است که کشور‌های در حال توسعه به آن ضریب داده‌اند. در چند سال اخیر، کشور ما تلاش کرده است با همت تولیدکنندگان، سرمایه در گردش این کارگاه را افزایش دهد.

زهره صداقت، بانوی مشهدی دارنده مدال طلایی کارآفرینی در سال ۹۴ و برگزیده ۸ دوره کارآفرینی مشهد و کشور یکی از همان کسانی است که توانسته است با یکی از قدیمی‌ترین وسیله‌های حاضر در خانه‌ها یعنی چرخ خیاطی برای زنان کارآفرینی کند. او یکی از افراد صاحب‌نام در تولید پوشاک است که تمامی هم و غم خود را بر افزایش کارخانگی و حمایت از زنان سرپرست خانوار معطوف کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.